středa 25. července 2012

Pozdrav z cesty aneb jak nám šlo balení

-V letadle-


Řeknu vám, mamka je fakt nervák. Takhle jsem ji ještě nezažila :D Asi tak před dvěma tejdnama se ta její cestovní horečka začala den ode dne zhoršovat. Před tejdnem mě už začala buzerovat, ať si dělám hromádky s věcma, který si zabalim sebou. Ona je začala dělat už dávno předtim..
Poslední dva měsíce jsme od ní slyšeli hlavně jednu větu: "To mám do Číny." Nebo: "Hele Kami, tohle jsem si koupila do Číny. Adame nejez to, to máme do Číny!" ..my totiž máme kufry plný spousty jídla..ale o tom později.
Jak už jsem psala minule, moje mamka je šílená, ztřeštěná a ubrečená. Tak tenhle poslední tejden to platilo trojnásobně. Ani se s ní někdy nedalo mluvit.. Nervy a vzrušení z cesty mě nikdy nechytalo. A to ani tentokrát, kdy letím takovou dálku. Tak mamka si to vybrala dostatečně za nás obě :) Poslední dva dny jsme na sebe byly akorát protivný a musim se přiznat, že jsem s ní neměla moc trpělivosti. Bála jsem se, že to tak bude pokračovat i v letadle a to by bylo dost naprd. Ale naštěstí je už dobrá :)

Když jsme nasedly do letadla, mamčiny nervy se rozjely ještě víc a to jsem neměla tušení, že je to ještě možný :D Nenávidí lítání a tvrdila mi, že při přestupu v Helsinkách pojede domů autobusem a že osmihodinovej let do Pekingu nezvládne. ..no, tak snad už přišla k rozumu.

Co se týče těch našich báglů, to je příběh docela na dlouho :D ..tak jenom zkráceně.. Osobních věcí moc nevezem, na to nebylo místo. Hlavně spoustu dárků Michaelovi a jeho rodině. Obzvlášť budou mít radost z jídla, takže vezem hromadu salámů, sýrů, českýho piva, zelí, uzenýho, knedlíků, bla bla bla. Samý spešl věci, který tam oni nemaj :) A jak mi známe Michaela, z toho on bude mít největší radost!

Dokonce jsme se dočetly, že číňané si jako pozdrav říkají "Už jsi jedl?" místo našeho - jak se máš. :D No pak taky vezem nějaký hrníčky a vázy pro jeho maminku atd. Aby se nám to tam všechno vešlo, musely jsme oželet jeden šampón, pár krémů a tak.. Hold salámy a sušenky jsou důležitější :)


---
Teď už jsme v Helsinkách a čekáme na letadlo do Pekingu :) A Michael Ding je už v Pekingu a čeká na nás....

3 komentáře:

  1. Moc Vám fandíme a čekáme na další zprávy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. asi bych se unudil k smrti v letadle =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj zlaticka, moc na vás myslím, jste neuvěřitelné! Jaké jsou první dojmy?

    OdpovědětVymazat